ویترین

پاک کننده عمیق پوست از آلودگی ها، چربی اضافی و منافذ پوست با حفظ رطوبت پوست. کاهش التهاب و قرمزی آکنه ها و متعادل کردن pH  پوست.

پاک کننده عمیق پوست از آلودگی ها، چربی اضافی و منافذ پوست با حفظ رطوبت پوست، متعادل کردن pH  پوست، قابض منافذ، کنترل و بهبود آکنه، خاصیت لایه برداری با رفع سلول های مرده بافت شاخی پوست، کاهش التهاب و قرمزی آکنه ها

عصاره درخت چای: مهم‌ترین تأثیر روغن درخت چای بر پوست صورت درمان جوش‌های صورت است. روغن درخت چای پتانسیل کاهش میزان باکتری‌های روی پوست را دارد و التهاب را کاهش داده و جوش‌ها را مورد هدف قرار می‌دهد. روغن درخت چای تا حد زیادی به درمان جوش‌های چرکی و دردناک، درمان جوش زیرپوستی و درمان جوش پیشانی کمک می‌کند.

عصاره درخت چای

سالیسیلیک اسید: این ترکیب دارای خواص ضد التهابی و ضد باکتریایی بوده و به عنوان یک لایه بردار جهت حذف سلول های مرده پوست عمل می کند. جوش یا آکنه بواسطه مسدود شدن منافذ داخل پوست با چربی اضافی و سلول های مرده پوست ایجاد می شود. باکتری ها نیز می توانند داخل منافذ پوست محبوس شده و موجب التهاب و جوش های چرکی شوند. عملکرد سالیسیلیک اسید بدین صورت است که با از بین بردن انسداد منافذ پوست، موجب درمان انواع جوش می شود.در واقع این کار را با تجزیه پیوندهای بین سلول های مرده پوست انجام می دهد، بدین ترتیب چربی هایی مانند سبوم شکسته شده و از منافذ پوست راحت تر آزاد می شوند. علاوه بر این، سالیسیلیک اسید می تواند تولید سبوم پوست را کاهش داده و در نتیجه میزان جوش زدن کمتر می شود.

انواع اسید
دکسپانتنول: موجب تسکین التهابات و تسریع بهبود زخم های ناشی از جوش ها میشود.

عصاره آلوئه ورا : پوست را آبرسانی و کاملا نرم می کند، باعث سلامت و شادابی پوست می شود. دارای خاصیت آنتی اکسیدان است و مانع از تخریب رادیکال های آزاد ناشی از آلودگی بر روی پوست می شود

آلوئه ورا

آلانتوئین: خاصیت آبرسانی و مرطوب کنندگی دارد و بر حفظ رطوبت پوست موثر است .دارای اثر ضد التهابی و تسکین پوست تحریک شده است و به ترمیم و بهبود بافت پوست کمک میکند.

آلانتوئین
بابونه آلمانی:
 التهاب و قرمزی ناشی از جوش‌ها را از بین می برد. همچنین همراه با آب‌رسانی، درخشندگی پوست را بیشتر می‌کند. لکه‌های ناشی از جوش ها را درمان کرده و رنگ پوست را یکنواخت می‌کند. زیرا ترکیبات موجود در آن خاصیت ترمیم، بازسازی و تقویت پوست را دارد که به نوبه خود پوست شما را جوان و با طراوت نگه می‌دارد.

بابونه

ایزوپروپیل الکل، پروپیلن گلایکول،بوتیلن گلایکول، گلیسیرین، عصاره خیار،پلی سوربات 80،عصاره آلوئه ورا،سالیسیلیک اسید،عصاره درخت چای،سدیم پی سی ای،عصاره کالاندولا،عصاره بابونه،عصاره چای سبز،پروتئین هیدرولیزشده جوانه گندم، فنوکسی اتانول،دی پنتانول،آلانتویین،اسانس مجاز آرایشی و بهداشتی؛رنگ مجاز آرایشی و بهداشتی،آب.

متعادل کردن PH  پوست، قابض منافذ، کنترل و بهبود آکنه، خاصیت لایه برداری با رفع سلول های مرده بافت شاخی پوست، کاهش التهاب و قرمزی آکنه ها

مقدار مناسبی از تونر را روی پد آرایشی ریخته و به پوست تمیز صورت و گردن بمالید. برای کنترل آکنه هر روز استفاده شود پس از بهبود میتوانید روزانه یا 3 بار در هفته مصرف را ادامه دهید.از تماس با چشم خودداری کنید. بدون نیاز به آبکشی.

در کمتر از 30 درجه سانتی گراد و دور از آفتاب نگه دارید.

دور از دسترس کودکان نگهداری شود .

تونر چیست؟

محلولی برای تنظیم PH پوست بعد از پاک کردن آرایش، جهت آبرسانی به پوست و مراقبت از آن استفاده می گردد، همچنین باقی مانده مواد پاک کننده آرایشی را از پوست پاکسازی می کند.

تنظیم  PH چه کمکی به پوست می کند؟

با تنظیم  PH پوست میزان سلامت و شفافیت پوست بالا می رود، همچنین مانع از رشد باکتری های مضر روی پوست می شود و در نهایت از بروز جوش جلوگیری کرده و سرعت ترمیم زخم را بیشتر می کند.

تفاوت تونرهای سیلکِر در چیست؟

تونر پوست حساس: با داشتن مواد ترمیمی بیشتر باعث عدم بروز آلرژی و واکنش روی پوست حساس شده و با داشتن دکسپانتول قرمزی صورت را کاهش می دهد.

تونر پوست خشک: با داشتن مواد آبرسان بیشتر، پوست را نرم و مرطوب کرده و از اگزما و خشکی گونه ها جلوگیری می کند.

تونر پوست چرب: با داشتن سالسیلیک اسید و عصاره درخت چای مانع از ایجاد جوش شده و جوش ها را کاهش می دهد، همچنین در کنار آن با داشتن مواد آبرسان مانع از خشک شدن پوست می شود.

برند

سیلکر

کاربرد

نوع پوست

نوع محصول

حجم

260 میلی لیتر

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “تونر پاک کننده پوست چرب سیلکر”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

تونر پاک کننده پوست چرب سیلکر

Silcare Purifying Toner for
Oily Skin

۱۹۵,۰۰۰ تومان

موجود در انبار